Bakırköy Escort Küfür Ederim Çünkü Ben Terbiyesizim Dedi!!

      Bakırköy  Terbiyesiz Kız


Selam  Bakırköyün Elit insanları size neden elit diyorlar biliyormusunuz ? Tabiki biliyorum ben çok şık giyenen konuşmasını bilen felan diyip başlarsınız ama işin aslı o değil işin aslı  Elit bey dediklerimiz Zengindir parası vardır. Ee biz bunlara keriz desek olur mu ki
? bence olmaz ayıp olur demi? Sikerim ayıbını lan aynen öyle kerizsiniz siz cevrenizdeki sizi yemeye çalışan insanların size keriz dememek için uydurdukları bir Lakaptır hani bana oruspu deme ben Escort um diyen Oruspular gibi düşün yani :)) neyse Selam bu arada sikici beyler  hepinizi çok sevmiyorum çünkü parası olanı seviyorum ? ve içimde karşı koyamadığım bir sevgi var çünkü erkekleri mutlu etmek ve onlara hayatlarının en güzel seksini yaşatmayı benim için bir görev gibi hissediyorum  diyen bir Bakırköy Escort yalan söyler size inanmayın para vermeden seks yapsın  madem seninle ağzım çok bozuktur çok söver küfür ederim  yanlış anlamayın yani anlarsan seninde aq ne yapim acık sözlü terbiyesiz bir Escortum bende bu yazıyı okuyorsan hata senle yan yana gelelim senin ananıda sikerim . Bunu zaten yatakta çok net bir şekilde size göstermek için ilan vermek istedim  yani ananı sikicem senin kısaca    Adam.

Benimle bir gece geçiren erkeğin cinsel hayatı güzelleşir çünkü cinsel problemleri olan erkeklere bile iyi geldiğimi söylüyorlar çünkü ben adama küfür ediyorum adam daha cok hırslanıp sikiyor buda onun performansını yükseltmesine neden oluyor yoksa adam sanki ölü gibi sikiyor ne zaman ben küfür etmeye başlasam adam tempo artırıp sertleşiyor.  Sen de o yavsaklardan  biriysen hemen benim ilanıma tıkla ve ara  araki senin amına koyayım Sen mi ben mi kim kim sikiyor görelim hadi. Lütfen benden hiç çekinme çünkü ben neler neler gördüm yediklerimi doğrasam ve  anlatsam marmaraya cacık olur. O kadar cok sikiştim yani bütün erkeklere  ne iyi  gelecek hepsini bilecek kapasiteye sahip bir oruspuyum ben Senide kendime fahişe erkek yaparak sana da iyi geleceğimi düşünüyorum.

   Biraz da dış görünüşümden bahsedeyim değil mi azarsın belki oruspu cocugu sakın okuyarak 31 cekme  5 sülaleni sikerim  senin ibne neyse anlatım hadi 22 yaşındayım kendime ait yerimiz  yok görüşmeler için seninde yerin yoksa siktir git otel ayarla paranda yoksa zaten siktir git karını sik ibne yada kendini siktir. Senin  yerin varsa misafir olarak gelmem ev sahibi gibi gelir seni misafir ederim orda piç yavsak eğe Bakırköy Escort  istersen ara o zaman otelde görüşürüz. Ama sen çok bağırmazsın umarım çünkü ben sert sex severim canını yakarıım sen beni iyi sikemezsen  fakat kesinlikle müşteri evlerine gitmiyorum bu benim kriterim işine gelirse yani yarağğım. Karşısındaki kadına saygı duyan ve hayatını özellikle cinsel hayatını güzelleştirmek isteyen beylerden bir telefon bekliyorum ve bundan hiç pişman olmayacağınızın sözünü buradan vermiyorum geldiğimde gözünede sokarım sanada sokarım ?

  Ayağınıza kadar gelecek bu güzel dilli  kadını geri çevirecek halin yok demi o kadarda oruspu cocugu olduğunu düşünmüyorum ben  ama siz erkeklerden beklenir şerefinize sokim sizin o yüzden ben kendimden eminim ve biraz sonra beni arayacağını biliyorum ee neden mi insanı siken yaranır aşkım. Doğrudan cep telefon numaramı buraya bıraktım ararsan sen beni ben seni sikerim hadi escort ilişkiler için  daha fazla bekleme  telefon numaramı bas ve beni ara  yoksa ananı sikerim senin arada kesinlikle aracı falan kullanmıyorum birebir ben sizinle muhatap yani hem pezevenk hem  Bakırköyde Escortluk yapıyorum kendimi satarak 2 kere para kazanıyorum ?

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir