Bağcılar Escort Ot Seviyor

 

 

   Bağcılar Escort Dağlara  Bayırlara Çıkmak İstiyor

Al yanaklı ve bal dudaklı olan Feridegül 31 yaşında 1.68 boyunda ve 57 kiloda Bayanımdır. Ben bisiklet sürmeyi çok seviyorum. Gelin benimle birlikte baş, başa bisiklet sürün dağlara bayırlara çıkalım. Sade kıyafet giyinen ve sade makyaj yapan bir bayanımdır. Ben pek abartılı makyaj yapmayı hiç sevmiyorum. Elimin ✋de pek yetenekli olduğunu fark edince yıllar boyu kalırsın. Gelin birbirimizin moralini düzeltelim. Benim mutluluğuma başka gölge vurmayın. Sizin yokluğunuzda işlerim pek aksamaktadır. Bunu sakın unutmayın. Zor günler ile karşılaştığınız zaman benden randevu almalısınız. Sizleri öpüyorum canlarım şimdiden sizleri göreceğim için de çok heyecanlıyım. Ve sizinle sex için sabırsız bir hal alıyorum.

   Bağcılar Escort Ceylan Gibi Sekiyor

Güzel vücudumla ortalıkta ?ceylan gibi sekerken erkeklerin gözlerinin nasıl da bana döndüğünü biliyor ve fark ediyorum.Kendilerinden o anda aklından neler geçirdiklerini hissedebiliyorum. İçlerine kadar yansımış olan o azgınlıklarını dışarıya daha çok bakışları ile veriyorlar. ?Gözlerindeki o azgınlığı yakalama konusunda uzman bir kadınımdır. Erkek partnerler açıkça bayana sarkıntılık edebiliyor. Zaten işim bunu dışarıya çıkarmaktır. Yoldaki sıradan erkekler üzerinde bunu yapmıyorum. Ama ne yazık ki seksapel etkilerim erkekler üzerinde bu denli güçlü? etkiler uyandırmaktadır. Yeni  Çıtır Bağcılar Escort Güzel bayan olarak erkeklerin bana aşık olmasından tutun da, kendilerini direkt açmaları da bu yüzden böyledir. Güven uyandıran birisi gibi mi görünüyorum bilmiyorum. Ama bu tarz içgüdülerin daha farklı nedenler ile çevrildiğini düşünüyorum  Çünkü  ben ceylan gibi sekerim. Bu denli güzel bir kadına sahiplenmek için kendilerini bu beyler açıyorlar. Ya da belki de bu güzel ?‍♀️ hatuna ait olduklarını hissetmek için bunu yapıyorlar. Tüm sırlarını tüm yaptıkları kötü şeyleri bile karşılarında bir nevi psikolog varmış gibi anlatıyorlar bu biraz salakça fakat. Bütün  erkekler böyle  değildir bence. Duyduğum şeylerin çoğunu dinliyorum. Bazen sıkıcı oluyor bu yaşam tarzı beni kasıyor. Ama güzel hikayeler de duymuşluğum var. Bir yerden sonra bu sohbet olayını azalttım. Aşık olan erkeklerle uğraşmak istemedim çok  saçma  bence. Aşık olan erkekler var mı diye soracaksınız belki de. Valla o kadar çok var ki sayılarına yetişmek kolay değil benim için. Hayır  yani bir escort bayana aşık olunmaz. Saçma şeyler yapmalarından çekiniyorum. Erkekler aşık olduklarında saçma davranıyorlar. Bir de o ?‍♂️erkek, bu kadar zayıf bünyeye sahipse ve güçlüyse yandık! İşte o zaman erkeklerin yapacakları saçmalıkların tahminini yapabilmek bile güçleşiyor. Genellikle erkekler ile iletişimlerim sıcak olsa da zamanla bunu azaltmaya doğru bir politika izledim. Şu anda yataktaki iletişimimi sıcak bir dil ile sunmaya dikkat ediyorum. Fakat onun dışında yaptığım şeylerde kendimi zorlamıyorum ve akışına bırakıyorum. Akışında bir sohbet iyidir. O anda konuşulan tanıtım sohbeti vardır ya bilirsiniz, klasiktir. Eğer paralı ? bayanlar ile seks yapmışsanız, o iki üç dakikalık samimiyetsiz sohbetleri biliyorsunuz. Hiçbir zaman o kadar da yapmacık ve sınırlı olmadım. Ancak yine de onlara yaklaştım. Rahat davranıyorum. Daha güvenli, daha kendinde ilerleyen bir hizmet içerisinde yer almanın benim için daha iyi olduğunu düşünmekteyim. Kendimi de düşünmek zorundayım. Sizi mutlu ☺ ederken ben mutsuz oluyorum bu iyi bir şey değildir. Bana mantıklı konularla gelirseniz memnun olurum.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir